Poznaj Panel klienta WP.PO

Czym jest Panel Klienta WP.PO

Panel Klienta umożliwia wgląd w aktywne usługi WP.PO, ich specyfikacje czy terminy ważności. Znajdują się tam bilety pomocy obejmujące korespondencję na linii klient obsługa, oraz listy zrealizowanych zadań w ramach wsparcia, i załączniki.
Dodatkowo panel przechowuje informacje pomocnicze o usługach powiązanych, realizowanych zewnętrznie przez firmy trzecie, czy osobach, które w firmie klienta mogą mieć do nich dostęp. Co znacząco usprawnia działania w sytuacjach kryzysowych.
Korzystanie z panelu nie jest obowiązkowe, klienci otrzymują cykliczne raporty i powiadomienia o rozliczeniach drogą mailową.

(1) Usługi

To widok listy wszystkich usług według (2) statusu płatności:

(2) Status usług

(2) Aktywny – opcone pakiety
(2) Wstrzymany – oczekujących na płatność
(2) Zakończony – archiwalnye, wygasłe pakiety

(3) Przypisane do

Opieka WP.PO, skupia się głównie na instalacji WordPress, która może być (3) przypisana jest do domeny, subdomeny, katalogu.

(4) Terminy

Panel informuje o terminach odnowienia usług, prezentując ich (4) daty rozpoczęcia oraz (4) końcowe terminy ważności.

(5) Sposób rozliczenia

Sposób rozliczenia zależy od wybranego pakietu i określa okres, za który dokonywana jest płatność. Może to być rozliczenie roczne, półroczne lub miesięczne.

(6) Typ i pakiet

Typ wyświetla rodzaj oferowanej usługi np. obsługa i przypisuje ją do powiązanego pakietu.

(7) Godziny wsparcia

Godziny wsparcia wyświetlają licznik pozostałego czasu do wykorzystania w ramach wsparcia.

(8) Wsparcie

Wsparcie wyświetla podsumowanie wszystkich zgłoszeń klienta, tzw. biletów pomocy przypisanych do domen i realizowanych w ramach aktywnych usług, mogą one dotyczyć błędów, awarii, potrzeby aktualizacji lub zmian na stronie.

(9) Status zgłoszeń

(9) Otwarte – nowe zgłoszenie oczekujące na dalsze działania
(9) W trakcie – zgłoszenie w trakcie realizacji
(9) Odpowiedziane – odpowiedzane przez obsługę WP.PO czeka na dalsze działania klienta
(9) Wstrzymane – wstrzymane z przyczyn technicznych, niezależnych przez obsługę WP.PO lub klienta
(9) Zakończony – zakończone prace, rozwiązane problemy jako archiwum wsparcia

(10) Pasek informacyjny tabeli

Lista zgłoszeń wyświetlana jest z podstawowymi informacjami, które pomagają szybko zlokalizować, temat ogłoszenia, osobę, która utworzyła zgłoszenie, temat, dział czy priorytet.

(12) Opcje profilu

Profil użytkownika daje możliwość zarządzania danymi firmy i ich pracownikami mającymi dostęp do usług.

(13) Profil użytkownika

Dane profilu użytkownika przypisanego do firmy. Możliwość wyłączenia i włączenia powiadomień mailowych dla zgłoszeń, usług czy zadań. Możliwość ustawienia nowego hasła użytkownika.

(14) Szczegóły firmy

Dane rozliczeniowe firmy

(15) Ogłoszenia

Alerty i adnotacje użytkownika

(16) Wyloguj się

Opcja wylogowania z Panelu Klienta WP.PO

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *