Poznaj Panel klienta WP.PO
Czym jest Panel Klienta WP.PO
Panel Klienta umożliwia wgląd w aktywne usługi WP.PO, ich specyfikacje czy terminy ważności. Znajdują się tam bilety pomocy obejmujące korespondencję na linii klient obsługa, oraz listy zrealizowanych zadań w ramach wsparcia, i załączniki.
Dodatkowo panel przechowuje informacje pomocnicze o usługach powiązanych, realizowanych zewnętrznie przez firmy trzecie, czy osobach, które w firmie klienta mogą mieć do nich dostęp. Co znacząco usprawnia działania w sytuacjach kryzysowych.
Korzystanie z panelu nie jest obowiązkowe, klienci otrzymują cykliczne raporty i powiadomienia o rozliczeniach drogą mailową.

(1) Usługi
To widok listy wszystkich usług według (2) statusu płatności:
(2) Status usług
(2) Aktywny – opcone pakiety
(2) Wstrzymany – oczekujących na płatność
(2) Zakończony – archiwalnye, wygasłe pakiety
(3) Przypisane do
Opieka WP.PO, skupia się głównie na instalacji WordPress, która może być (3) przypisana jest do domeny, subdomeny, katalogu.
(4) Terminy
Panel informuje o terminach odnowienia usług, prezentując ich (4) daty rozpoczęcia oraz (4) końcowe terminy ważności.
(5) Sposób rozliczenia
Sposób rozliczenia zależy od wybranego pakietu i określa okres, za który dokonywana jest płatność. Może to być rozliczenie roczne, półroczne lub miesięczne.
(6) Typ i pakiet
Typ wyświetla rodzaj oferowanej usługi np. obsługa i przypisuje ją do powiązanego pakietu.
(7) Godziny wsparcia
Godziny wsparcia wyświetlają licznik pozostałego czasu do wykorzystania w ramach wsparcia.

(8) Wsparcie
Wsparcie wyświetla podsumowanie wszystkich zgłoszeń klienta, tzw. biletów pomocy przypisanych do domen i realizowanych w ramach aktywnych usług, mogą one dotyczyć błędów, awarii, potrzeby aktualizacji lub zmian na stronie.
(9) Status zgłoszeń
(9) Otwarte – nowe zgłoszenie oczekujące na dalsze działania
(9) W trakcie – zgłoszenie w trakcie realizacji
(9) Odpowiedziane – odpowiedzane przez obsługę WP.PO czeka na dalsze działania klienta
(9) Wstrzymane – wstrzymane z przyczyn technicznych, niezależnych przez obsługę WP.PO lub klienta
(9) Zakończony – zakończone prace, rozwiązane problemy jako archiwum wsparcia
(10) Pasek informacyjny tabeli
Lista zgłoszeń wyświetlana jest z podstawowymi informacjami, które pomagają szybko zlokalizować, temat ogłoszenia, osobę, która utworzyła zgłoszenie, temat, dział czy priorytet.
(12) Opcje profilu

Profil użytkownika daje możliwość zarządzania danymi firmy i ich pracownikami mającymi dostęp do usług.
(13) Profil użytkownika
Dane profilu użytkownika przypisanego do firmy. Możliwość wyłączenia i włączenia powiadomień mailowych dla zgłoszeń, usług czy zadań. Możliwość ustawienia nowego hasła użytkownika.
(14) Szczegóły firmy
Dane rozliczeniowe firmy
(15) Ogłoszenia
Alerty i adnotacje użytkownika
(16) Wyloguj się
Opcja wylogowania z Panelu Klienta WP.PO